Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ՆԱԽԿԻՆ ԾԱՂԿԱՎԱՃԱՌԸ ԴԱՐՁԱՎ ՄԵԾ ՊԱՇՏՈՆՅԱ, ԲԱՅՑ ՀՈԳՈՒ ԽՈՐՔՈՒՄ ՆՈՒՅՆ ԾԱՂԻԿ ԾԱԽՈՂՆ Է

ՆԱԽԿԻՆ ԾԱՂԿԱՎԱՃԱՌԸ ԴԱՐՁԱՎ ՄԵԾ ՊԱՇՏՈՆՅԱ, ԲԱՅՑ ՀՈԳՈՒ ԽՈՐՔՈՒՄ ՆՈՒՅՆ ԾԱՂԻԿ ԾԱԽՈՂՆ Է
26.07.2011 | 00:00
Դիտվել է՝ 3590

Մեկնաբանություններ